piątek, 31 maja 2013

Pomocna dłoń dla Alanka


Na wieść o kolejnej akcji charytatywnej organizowanej dla małego Alanka nie zastanawiałem się ani chwili. Postanowiłem ufundować sesję fotograficzną dla osoby, która zaoferuje najwyższą kwotę na licytacji. Licytacja rozwinęła się tak, że dodałem drugą sesję - aby jak najbardziej pomóc w tej akcji. 
Kilka słów o akcji i Alanku :
"Alanek ma 2 lata. Od 4 miesiąca życia choruje na rzadką genetyczną chorobę "Anemie Fanconiego". Chłopiec jest po dwóch nieprzyjętych przeszczepach szpiku kostnego. W dniach 1-2 czerwca 2013 roku na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku odbędzie się zbiórka pieniędzy, która wspomoże Alanka w dalszym leczeniu domowym. Za każdą hojność dziękujemy w imieniu Alanka i jego rodziców."

Oprócz mojej sesji jest wiele rzeczy do licytacji/kupna, na bieżąco można śledzić wszystko na profilu facebookowym wydarzenia oraz stronie PGF : 
https://www.facebook.com/events/161348357376170/

Mała uwaga - licytacja obiadu z prezydentem Nowakowskim, mojej sesji oraz reklamy na monitorach odbywa się dziś do północy. Wręczenie nagród jutro, w trakcie eventu w ZOO. Na miejscu czeka nas sporo innych wrażeń. Gorąco zapraszam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz