wtorek, 7 maja 2013

Makaron z kurczakiem, suszonymi pomidorami i oliwkami


Dziś potrzebujemy... hmmm ... w zasadzie mamy tutaj dużą dowolność. Ja wybrałem makaron penne, mój ulubiony. Do tego słoiczek suszonych pomidorów w zalewie, kurczaka, oliwki czarne i zielone, zioła np. prowansalskie i ziarna słonecznika... I teraz uwaga - wszystko robimy mniej więcej w tym samym czasie - smażymy kurczaka z ziołami, dodajemy do niego pocięte pomidory z oliwkami... w dużym garnku gotujemy makaron al dente. Odcedzony makaron przestudzamy lekko, dodajemy składniki z patelni, skrapiamy oliwą z oliwek i wszystko razem podduszamy w garnku dosypując ziarna słonecznika, doprawiając całość do smaku. Kombinacja przypraw dowolna, byle nie przesadzić... 
Makaron w tym wykonaniu to taka moja ulubiona "śmieciówka" domowa, gdy najdzie mnie ochota na suszone pomidory... Polecam nie wylewać zalewy z pomidorów, przyda się do smażenia czy sałatek... 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz