niedziela, 23 lutego 2014

Curly Saturday


Uwielbiam włosy. Mocne włosy i mocne papierosy... Burza loków i czerwone Lucky Strike. Boski duet...
Może kiedyś poznam Kobietę, która pali takie papierosy ? ;) 
Jakbym miał stawiać na mój najmocniejszy fetysz, to chyba będą to włosy... i twarz . Twarz z charakterem. 
W sobotnie popołudnie, po kilku sesjach na mieście, spotkałem się z Asią i tak od słowa do słowa ruszyliśmy spontanicznie na kilka zdjęć nad naszą piękną Wisłę... postanowiłem przetestować nową zabawkę - Wołnę 80mm/2.8 na mocowaniu freestyle. Testy wypadły obiecująco, wiem co poprawić i jak to zrobić... niedługo ciąg dalszy... 





P.S. Mały gratis na koniec... 






2 komentarze:

  1. Podoba mi się bladość fot. Na pierwszy rzut oka jakby prześwietlone, ale zatrzymują na kolejne rzuty oka i z każdym rzutem wyglądają coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. To dopiero pierwsze testy, dziś były kolejne... ogólnie trzeba trochę nad tym szkłem popracować, ale warto...

    OdpowiedzUsuń